161110

Klockan är inte ens 12 denna svinhala Tirsdag och jag har redan hunnit dragit en vurpa på cykeln när jag var påväg till gymet, när jag skulle hem var jag så nära att vurpa igen. Jag blev så jävla förbannad att jag höll på o sparka sönder cykelfan! Nu har jag skitont i låret bara för att min cykel är så sjukt värdelös när det är såhär kallt, handbromsen + växlarna pajar. Nu är hjulet helt vindt oxo, så jag får väl krypa fram hädanefter :)

Äh, nog om det. Igår var vi riktigt effektiva jag o syrran, vi var hem till hennes mor, till hennes bror på yamaha och fixade en massa stufs. Hon har köpt ny bil, en söt liten röd polo. Vi hann även med en sväng till hallä, sen hängde vi lite gäng hos farmor o farfar :) På kvällen gymmade jag o mallan. Det blev sleep over på Grytet. Jag mös som tusan med lillsyrran min hihi. 

Idag kan det bli några timmar på stan, behöver fixa lite grejer. Det är mycket som händer denna vecka, 2 kalas & 1 födelsedagspartaj! Men om bara min tjockis till storasyster kunde vakna, haha hon är inte tjock men ändå. Hon har jobbat natt så vaknar nog inte i första taget jävla zombie. Tänker iallafall tvinga med henne ner på stan :)


Innan jag hoppar in i duschen tänkte jag visa vad jag lyckats köpa till mig, igår, av Storesyrrans lillesyrra. Jag vet, det är invecklat men någon gång ska jag förklara allt detdär med syskonen osv :P Hur som helst är Lillebrors Bästa Kolablandning något av det godaste som mina smak.lökar någonsin prövat på. För er som inte gjort det, gör det så fort som möjligt och för er som inte vill beroende av något sådant, låt bli att smaka.
e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0