Effektiv eftermiddag.

Blä för dagens väder, absolut inge vidare att jobba i plus att jag var sjukt trött imorse. Cyklade allvarligt dom en zombie till jobbet där allt var typ kaos så en annan fick ju styra o ställa, SOM VANLIGT! Tack o lov så blev dagen kort, slutade 12.30 sen bajkade jag hem o hjälpte halvan med Tvätten. Jag rensade ena garderoben + garderoben i hallen, plockade i ordning i ALLA garderober förutom Mallans. Det får hon vackert göra själv :P haha!

Såhär kan jag typ se ut när jag rensar ur garderober o får ADHÅKAN över att en viss person ska spara
så jävla mkt skit! hahaha, jag fick såklart som jag ville. As Always ;)!

Efter stuvade mackaroner o korv sitter jag nu här i min ensamhet o lyssnar på musik, ska snart dra mig till gymmet o pumpa ur mig lite energi. Måste bara tagga till lite först!!! e

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni verkar ha en sån bra och fin vänskap. var rädda om varandra

2010-11-03 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0