What a day!

Det kan man minst sagt säga, jag har gjort allt mellan himmel o jord så här kommer det blire kortfattat. Upptäckt att cykeln är helt paj efter vurpan igår så den går inte att cykla på, snyltat cykel av mallan, tränat förmiddagspass, träffat katrin i garvat ihjäl mig för hon är lika knäpp som mig :P, gått på stan hela långa dagen, lunchat med Lillsyrran, shoppat otufit tills Lördag, Klippt mig, solat med Bigsis, o sist men inte minst har jag fixat en hemlig grej som alla utom Mallan får veta om :) Hennes presse tills på Lördag, jag vet att hon kommer bli glad hahahahahahahaha det hade jag blivit!

Sådärja, nu vet ni vad jag gjort en Onsdag som denna. Effektiv som satan!
Duschade nyss vilket var det skönaste på länge, lukta ju fan turre! INTE OK! Nu ska jag försöka slänga ihop nå käk, typ nudlar? elr jordgubbsfil + kellogs  :) C ya, e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0