021010

Herregud nu är det verkligen höst! Alla löv faller av träden och det är svinkallt på mornarna. FAN! :(
Idag jobbar jag kväll, men det stoppar inte mig inte haha. Blir en utekväll med brudarna :)
Imorgon är jag verkligen ledig oxå och den ska spenderas med mina bästa bästa bästa!

Halvan jobbar på till klockan 17 idag och jag har 100000 saker att fixa innan kl 16 känns det som. Just nu har jag sköljt ur färger ur håret och väntar på att maria ska vakna. Då ska vi ner på stan och fixa sen drar jag till jobbet!
Vet inte alls vad jag ska ha på mig eller hur man ska se ut men de löser sig. Dock måste jag dra från jobbet direkt till föresten haha ;P

NU ska jag käka lunch och sen hoppa in i duschen!!!!!

hoppas ni får en fin helg.
/M


PS Ikväll ska de bli bilder, ska köpa batterier till kameran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0