141010

Hello bitches! Vilket väder vi har, underbart med sol och fina färger när det gäller löv osv men jävligt nära storm. Mindre kul när man typ blåser bort så fort man ska gå utanförr dörren, smällar man får ta när man lever i ett land som detta?! Jag har iallafall hunnit jobba mig igenom stormen, 7.30-12.30 precis som igår. Nu inväntar jag Bigsis, vi ska laga lunch sen kan vad som helst hända känner jag ;)

Igår blev det jobb för både min o malins del, jag slutade som sagt 12.30 så efter jobbet+gymmet slet jag med mig lillsyrran för att STORhandla. Ärligt talat så har vi inte gjort det på över 1 månad så det var på tiden haha, nu har jag ångren över hur vi ska lyckas äta upp allt. Aptiten är inte på topp jämt, konstigt nog! Men vi har ju rätt mycke folk som springer in o ut här 24/7 så det ska egentligen inte vara några problem :P
Mot kvällskvisten blev det blodpudding + potatisbullar sen satt vi som bänkade framför Tv'n. Lullan & Madde joinade oxo. Det blev PH, Arga snickaren, Välkommen åter, Kungar av tylösand, helt klart en perfekt Tv-kväll!


Tog denna bild igår från balkongen, otroligt fina fäger ute. OM det bara kunde sluta blåsa så skulle jag vara nöjd! Får väl hålla tummaran så hårt det går o bara hoppas, I guess :) *elin was here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0