281010

God morgon gott folk, jag är vaken, mallan är vaken o har redan hunnit betala räkningarna fast vi är lediga. Jag vaknade för någon timme sedan av att Lullan & Mallan för ett jävla liv, Mallan håller typ på att förblöda, ba sprutade ur näsan på henne o då kunde inte jag somna om heller så det var lika bra att gå upp. 
Har nyss käkat en ostsmörgås med gurka på :) Sitter o väntar på att klockan ska bli 11.30, då bär det av mot friskis för ett medelpass. Undra vad vi ska hitta på sen? Tror det blir en sväng på stan. Jag vill iaf de o då brukar det bli så hehe!


Favoritlåten just nu är denna, lyssna o njut!

Innan jag slänger mig i soffan tänkte jag visa resultatet från målningen igår, vi hann måla 2 gånger och jag tror inte vi behöver måla nå mera. Kan inte kolla än för Emma ligger där inne o sover med persiennerna nere så ljuset suger, får väl vänta tills efter träningen om hon ens har vaknat då :P


Alla som någon gång har vistats hemma hos oss vet hur groteskt ful färgen innan var!

Nu ser det ut såhär, jag är sjukt nöjd även om det kvittar eftersom det är Mallan rum haha. Men jag vet att hon också är nöjd så vi lyckades riktigt bra :) Tackar även Emma, Lina o Storesyrran för hjälpen!

Peace out, e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0