301010

Nu har vi levererat ett medelpass, svettigare än farsan såhär efteråt. Ju mer man svettas desto mer har man kämpat ;) o ALLA vet att det är så, jag svettas som en gris i alla lägen så kämparglöden är det defitnitvt inge fel på! Lite halvtrött nu faktiskt, orkar inte ens ta mig in i duschen fast jag borde eftersom frillan ska fixas i GOD tid...

För er som inte vet det så äre dagen med STOR D idag, Becca & Johan bjuder på Maskeradfest. En del är taggade, vissa är mindre taggade men det kommer snart. När första är knäppt o volymen på högsta, då vet jag att det kommer hända grejer i kroppen!  




Här har ni mig till vänster(precis fyllt 15år) + Emelie T, Emeli G, Emmelie G, Amanda & Mikka.
Pallon tar kortet, Nyårsafton 2004. Vi var ett gäng som alltid höll ihop i alla lägen, i vått o torrt.
Bilden är så hemsk men herregud så harmlösa vi var då, hade ingen som helst aning vad som
väntade oss då. Allt/Alla har förändrats så otroligt mycket och ingen lever sitt liv idag som jag
hade trott. Minnena finns alltid kvar! Ni vet att jag bryr mig om er alla, tänker på er!
GG!


Btw, Så tillbringade jag min kväll hos Pallon med Emelie T, Mikka & Mallan igår. Alltid lika kul, undrar hur fan jag kan ha fått så groteskt bra vänner? Hur kan man skratta så mycket som vi gör åt i princip ingenting? Så många minnen och upplevelser vi har tillsammans är tamejfan sinnessjukt. Inte riktigt men något åt det hållet iallafall :P Ah, det är gött o jag trivs! haha nu blire till o blossa lite innan jag sätter igång o gör lite nytta. e

Kommentarer
Postat av: Mikka

<3

2010-11-02 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0