Söndag.

Jaha, då var helgen slut igen.
men vad vore en söndag utan pizza, playa och gottis för 78kr?!
Just nu ligger Lina och Elin som två utslagna kaniner i sofforna.

Ska väl snart ta och öppna mina två chipspåsar man lyckats köpa på ica..hahaha
Snart kommer Becca, Ida och Emma för att joina oss! hihih.

Igår blev det jobb till 21, sen cyklade jag hem till Ida där alla brudar befann sig. Det blev en sjujävla förkaka och sedan begav vi oss mot staden. Blev Bmb och lilla maria hänkade oxå! :)
Där dansade man ju tills benen höll på lossna. Idag har jag sån jävla träningsvärk/smärta i benen så jag ska inte gå mer än nödvändigt. Och iosf har jag gått mitt idag, pizzan&Ica.
Träffa lite andra pullor på Bmb oxå, det var kult att danza med er, hihihiihih.
pz. igår handlade jag så mycket mat att jag inte ens var hungrig när jag vakna!!!

När man mår som man förtjänar är det så jävla skönt att lyssna på denhär låten! Den är GRYM!

Kommentarer
Postat av: merlys

hade super kul med er igår :) <3

2010-10-03 @ 14:51:48
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0