THURSDAY EVENING

Godkväll gott folk, det blev inge barnvakt och inge köpe av batterier men vi hann med en hel del annat. Vi traskade ner på stan i spöregnet, shoppade för sakens skull och så traskade vi hem igen. Jag hade min nya lime-gröna regnjacka, snacka om att dra till sig blickar, I like! Vi slappade lite innan medelpasset 16.30.

OBS! Att jag sprang till och från träningen medan mallan cyklade bredvid som en jävla tjockis haha, lagom jobbigt. Hur långt är det? 5 min att löpa typ, synd att man tränar typ varje dag, gym, gympapass, fotboll och så bajkar jag vart jag än ska. Ändå är kondisen käääs, jag röker iofs och det sätter ju sina spår men känner endå att jag har min grundkondition kvar om det nu finns något som heter så? Ska jag vara ärlig så tror att att 90% handlar om psyket, ger jag mig fan på något så klarar jag det. Det ska gudarna veta, jag ger inte upp i första taget, inte utan en kamp!!!!

Jaja, nog tjatat om det. Vi har iallafall bestämt att börja springa 1 gång i veckan, minst. Eftersom vi båda två hatar att springa spår så blir det bra att börja med, så vi steg för steg kan se förbättringen. Förhoppningsvis :P Sambon slängde ihop stekt lax, potäter, kokta brytbönor + broccili efter träningen. Riktigt gott! Lullan joinar oss ikväll, vi sitter bänkade inför ROBINSON eller ja, dom två chommarna är just nu på Ica sen säger jag inge mer haha. Ha en trevlig Torsdagkväll, det ska vi ha! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0