011110

Igår/Söndag mådde nog ingen av oss nå vidare men fan så roligt det var i Lördags, jag hade kanonkul så STORT tack till becca o johan för att dom fixade det! Igår hängde vi gäng hos oss all day long, blev massa snask o film! Nedan har ni bilder från i Lördags :)


Kvällens värdar, Hjärter dam & Hattmakaren i Alice i Underlandet!

Emma=kossa, Jag= Hippie!

Ida var dendär jäkla Clownen!!!!!!!!!!
Sanna & Emma!


Letherlapppp, haha mallan var den galne läderlappen o lina, TWISTER!!!



GRANNEN i Beck!!!




OBAMA!!!!



Klockren Lisbeth Salander haha!



Finns en hel del fler bilder men jag har ingen ork, kom hem från jobbet runt 14 fast jag slutade 12.30 egentligen. Det var nämligen jag som fick planera i vår grupp idag, har ju aldrig gjort det förut, inte en vikares uppgift heller för den delen men krisar det så äre klart man måste ställa upp för laget plus att jag blev förlängd så lite extra klirr i kassen är ju helt ok ;P! Man får vad man ger liksom, o FAN för den som klagar imorrn! Som Robban sa, var glad att du får det förtroendet iallafall och det har han sjukt rätt i nu när jag tänker efter. Borde få löneförhöjning för att jag TYP är som en ordinare men lägger man upp det förslaget i BOSSENS nylle får man väl sparken hahaa!

Ne, lite slagg nu så jag pallar med Intensivpasset om några timmar. Kiss e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0