Varför är det så svårt?

Klockan är 23 och jag har vart helt slut sen flera flera timmar tillbax, endå sover jag fortfarande inte. Jag är helt utslagen, mallan o lina med efter X antal timmar på stan + käk, PH, 2 filmer(Killer & Moulin rouge)´. Dom ligger som 2 strandade sälar i soffan, sjunger till o från på melodin"Varför e det så svårt att ...... bakifrån?". Vi garvar lika mycke varje gång haha, den som kan lista ut vad PUNKTERNA står för är grym. Dig gillar vi, grymt bra musiksmak. Lite pervers dock men det gillar vi oxo!

Nåväl, från stan fick jag med mig en sjal, vantar, mössa, stickad tjoktröja, leggins + att jag bytte en tröja som jag köpte förra veckan, den gick visste sönder idag när jag skulle sätta på mig den så en ny fixa jag minsann! Rätt ska vara rätt som sagt :) Om jag har tid imorrn så daskar jag upp lite bilder på stufsen!


Jag & Lina latjar lite i köket får några timmar sedan, till kvällsmat blev det stekt kyckling, potatisbollar o b-sås!

Blev ju lagom mätta iaf, FÖR OVANLIGHETENS SKULL! NOOOOOT! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0