020910


Se vilken söt bild min älskade lillesyrra slängde upp på facebook med denna text till : Ta mig tillbaka till spainen, orkar inte med kalla sverige helt ärligt!!! Vill ba informera alla om att jag älskar min syster Elin Drömmen Pettersson mest av allt på hela jorden ♥

Det låter säkert helt patetiskt men en sånhär simpel sak kan göra mig så otroligt glad, det behövs inte mycket inte. Herregud vad läskigt det är när jag tänker efter hur mycket jag älskar henne. Hon & Mamma kan mig utan och innan, känns som att jag är likamed en öppen bok för dom men jag antar att det blir så när man left hela livet tillsammans och delat allt som vi gjort, i mot o medgång, alla känslor, somsagt både på gott och ont. Saknar henne rätt mycket faktiskt o det vet hon, jag säger ju det varje dag så :P

OBS! Jag har vart vaken sedan 8tiden, jävla nissar som plinga på för dom skulle borra en massa grejer och det lät som in i helvte kan jag säga, bara för mig att klampa upp. Irriterande men nu är det ju gjort, hoppas jag aldrig mer behöver höra det förbannat jobbiga ljudet! Frukost har jag ätit oxo så har inte den att se fram emot heller hahah, men 11.30 blire ett medelpass sen funderar jag på stan en sväng. Behöver shoppa lite känner jag :) e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0