070910

Idag har jag varit på körskolan med Emma. Efter de maxa vi hem och direkt ner i tvättstugan och till våran stora förvåning är det nån jävla nisse som har sin tvätt där?! Alltså tvättmaskinen var klar och allt men tvätten låg kvar. Så Emma kasta ut skiten i en korg och så tänkte vi inte mer på de, eller bara att jag inte skulle låsa med våran plutt för då skulle hon eller han inte kunna komma åt sin tvätt. Men nu när vi kom ner igen står den kvar?! en timme senare liksom..
Och nu skulle ju jag torka så jag låste med min plutt fräck som jag är. Vafan man vet ju inte om den ska hålla på nalla på våra snygga kläder hahaha.

Måste fan ner snart igen och ta upp allt, kuuult!
Btw, har städat hela lägenheten och snart ska jag göra våran favvo mat nämligen Kycklig med curry sås! :) MUMS!
Elin jobbar ändå till klockan 17.00 idag. Så ska se till att maten är färdig när hon kommer. Ikväll blire kötta på fotbollsträningen! jag älskar att spela i dethär laget!!!!! =)

Hörs senare!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0