080910

Godmorgon, det är Onsdag om ni inte redan visste det gott folk och jag är ledig men har vart vaken sedan halv 8. Antingen är jag helt utvilad eller så har jag nå fel hmm, tippar på det andra alternativet faktiskt. Tyvärr! Lagom självkritisk men det måste man vara ibland så man skärper till sig :)



Jag har redan vart ute o cyklat några varv haha nejrå men hämtade upp ryggan med träningsstufs i så jag kan maxa på dagens pass, 11.30. Smartskallen själv tänkte svänga förbi ica steens innan jag vände hem igen så jag låste cykeln o slängde upp ryggsäcken och ska öppna dörrana, nej då är det stängt, öppnar 9. Inge pinsamt, jag var hemma på 30 sek jag lovar hahahah! Nu sitter jag o inväntar öppningen, ska hänga på låset så man kan få i sig en redig frukost för just nu ekar det när man öppnar kylskåpet/skafferiet. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0