200910

Godmorgon!
Har precis kommit in från min morgonpromme. Ibland är det så skönt att gå och bara tänka på olika saker jag funderar på..men det jobbiga är att man tänker på alla saker man inte ens orkar lägga ner energi på.
Iallafalll Elin jobbar till 12.30 och när hon kommer hem ska vi göra lunch och sen dra och maxa ett träningspass!

Och sen tänkte jag med glädje tala om för er att det blir stöten/sälen på nyår :D 11 bäddars stuga med bastu, bubbelpool, skönt sällskap och massa roligheter! Kan fan inte bli bättre, är så trött på denhär hålan så det ska bli så jävla lyx att dra iväg med mina brudar! :D jag verkligen längtar! :)
Här har ni en bild på stugjävlen!! :D blir en resa från tors-sön!


När jag var ute och gick tänkte jag på lite saker som tex mina vänner. Vafan hade man gjort utan dom? ni är verkligen det bästa!
Jag bor med min bästa vän som betyder allt för mig. Hon är en tjej med stort och varmt hjärta. Hon är så omtänksam, snäll och envis haha! Men jag kan inte ens tänka mig att förlora henne. Hon är min andra halva som jag bara måste ha. Hon ställer alltid upp för mig. Du är precis som en syster för mig. Tack för att du finns hjärtat! Big love.

/Mallan.

Kommentarer
Postat av: maria

ååh vad avis jag bliiir!!

2010-09-20 @ 23:09:38
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: ---

vilka ska ni åka med :D?

2010-09-20 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0