220910

Hej bloggän!
Idag har vi haft alldeles för mycket att göra, så bloggen fick lida. Imorse gick jag&Elin upp kl. 8.00 för att gymma. Efter gymmet åt vi en bra och stadig frukost. Elin har åkt och jobba, hon slutar 21. =)
Jag ska strax gå och handla lite småsaker och lämna in en film som vi hyrde igår.  Den hette flickan från ovan och den total sög!! tänker inte ens säga vad den handlar om för den var så dålig. Jahapp där förlora man två timmar av livet för att se denhär kassa filmen! haha.

Iaf ikväll är det en given tv-kväll! först idol, skånefruarna och sist men inte minst kungarna av tylösand haha!
Nu tänkte jag daska upp en låt från hanson hahah så jävla KING!

Shit morsan kommer om 15 min, måste kuta!!!

 

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0