Baksmällan

Ja, idag mår man ju som man förtjänar.
Idag fyller min älskade lillebror 18år så nu kommer den lilla skiten springa ut på krogen varje helg. Får man inte vara ifred där heller haha neråå skojaaa. Grattis påre! :)

Idag har vi (jag,Elin och Pallon) gått och röstat! Fyfan första gången jag gjorde de hahha. Det firade vi med lite pizza och snart ska vi ta våra arslen och gå till en affär för att köpa nå gott.
Gårdagen då? jo den var helt OK. Dock har man fått nån slags nackskada pga av att jag&pallon drog en headbanger hahhaha.
Men kollar man på vimmelbilderna som man är med på dvs nästan varenda en och omedvetna kort dessutom så ser det ut som man hade kul :):):):)
Men tack för igår brudar!



Dags att dra, hörs och ses!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0