Baksmällan

Hade riktigt kul igår..blev 800 kronor fattigare oxå! :)
Vi tog säkert en 100tals bilder och jag har noll ork att slänga upp dom just nu, men jag lovar vi lägger in dom när orken kommer haha.

Har precis ätit pizza och kollat på snabba cash, somnade så måste se om den. Elin ligger och snarkar på soffan och jag vill inte väcka henne haha. Hon ser helt slut ut. Ida kom för ett tag sen och plocka upp mig&Emma. Vi åkte till Erikslund för att kolla lite men som vanligt när man vill ha nått kommer man hem tomhänt.

Ikväll blir det lungt, ska inte röra en fena. För imorgon ska vi spela fotbollsmatch och jag vill verkligen vinna den.................................fuck.

Snart kommer Emma&Ida tillbaka och då tänkte vi knalla iväg och köpa nå gott och se film. Hoppas jag somnar för det är så jädrans skönt! speciellt utan att behöva ställa alarm. Juste, lova Ida att vi skulle åka och kolla in hennes lya oxå! =)

Bye bye!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0