KALLT.SE

Härrejävlar vilken nice dag jag har haft, hoppas ni haft det också. Solen sken så man blev ju helt lurad o klädde på sig för lite kläder, totalt svinkallt ute ju jävla Sverige. Efter medlepasset bajkade jag ner på stan, shit vilka chommar det finns alltså. Tackar min vän Nathalie Lag för en härlig dag med massa skratt, shopping + lunch på vivaldi. Jag fick med mig ett par bruna boots, brun skinjacka och grå sjal. Riktigt nöjd faktiskt, hoppas bara att jag får tid att använda dessa plagg någon gång haha! Jobbar ju 24/7 så det brukar inte gå så bra men annars får jag klä upp mig till jobbet, det skulle nog gubbarna o gummorna gilla ;)

Kom nyss hem från fotbollsträningen btw, jag diggar vårt lag till max. Har så hemskt kul o alla är rätt så söta, jag krossar ju vissa så hårt men det är bra av dom att försöka ;) Ni vet vilka ni är mohahaha! Duschen nu, sen däck.
Jobb 7.30-12.30 för min del imorgon sen blire stan för att fixa lite stuffs med min ikran*. Ledig lördag & söndag, match söndag så vad som händer i helgen är en STOR fråga. Jag är absolut inte omöjlig, en shot eller två, jatack! Hade. e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0