Update

Håller på att värma köttfärsen nu, ikväll ska jag laga ihop Lasagne. Åh jag längtar tills det är klart för det är så jäkla gott! (orkar inte vända bild)

Idag har jag varit hos mamma ute i Hökåsen. Och varje gång jag kommer dit så har dom där så skitungarna Anton&Alva växt och blivit så stora. Ibland får jag dåligt samvete för jag missar så mycket men och andra sidan så kan jag åka dit när som helst! :)
Jag har även varit ute och kört lite bil, vill bara ha dedär jävla körkortet nu! ska bara ta ut tummen ur röven..................................................

Nae nu måste jag säta igång med käket men ska dra ut på de så ja kan äta framför idol! :)
Hoppas ni haft en fin dag!

Puss mallan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0