Update.

Tjabba!
Kom hem från fotbollsträningen för ett tag sen och fan nu börjar det bli kallt om kvällarna. Har nyss tagit en varm och lång dusch. Man märker verkligen på kroppen att hösten och mörka kvällar börja närma sig. Det är precis som Elin säger man blir på nått sätt helt nere. Jag vill inte ens tänka hur kall denhär vintern kommer bli och hur mycket snö som kommer...det värsta är tanken på att jag och Elin ska behöva pölsa fram med våra stålhästar för att komma till jobbet. BLÄ!

Nu ska jag ta mig nått gott från vårat nyfyllda kylskåp!
Elin slutar väl om ca 30min så ska röja upp innan dess ;) haha..

ha't bra!
/M

ps fredag imorgon och det betyder att jag får helg efter kl.21! :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0