0 Dagar kvar, jippi! :))))

Hej hopp, slänger ut en liten bild på kvällens värdinna som jag tog här om dagen när hon snylta VLT hos oss. Hon är bra hon :))) Ikväll blir det raka puckar o absolut inget drama, jag går all in som aldrig förr! Taggad till tusen verkligen!



Mallan duschar o det kommer med all säkerhet ta sin tid, måste vara riktigt fresh till ikväll alltså. Var ju inte igår som sagt mohha! Det är min tur sen, kommer ju ta dubbelt så lång tid, gött! Lullan & Madde håller mig sällskap, Ps. Somnade 21 igår kväll och vaknade crikus 06.27 imorse, varit vaken sedan dess. Hämtade min fina Lulla typ 8 imorse, på cykeln haha!

Såhär snygg är Lullan dagen efter, me like! Imorrn tänkte jag se ut som en påse skit när jag vaknar, helt förstörd ska jag vara. Durren nu, fred ut! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0