050411

Godkväller? Klockan är åtminstonde 19.13 för att vara exakt, vi har hunnit jobba all day long typ, mallan slutade 15 & jag 16.30, medelpass som sög balle femtio gånger om, bättrat på brännan o nu har jag precis fipplat klart med mitt konto. "Löneförhöjningen" kom idag oxo, wiho, inte ett dugg glad för det gjorde varken från eller till, typ.. Dåligt bitter hörde jag, men av detta väder kan man inte bli mycket annat!

Noll update yesterday pga av att jag jobbade 7.30-16.30 & mallan 12.30-21, hon var för lat innan jobbet och jag var inte hemma fören vid 20 tiden! Drog nämligen direkt till http://n4thaliee.blogg.se/ o firade henne, snyltade massor av kakor o glass! Det är så jag och mina vänner gör när det är kalas, endast därför vi kommer, för att få äta :) haha stört!
Resterande kväll tillbringade vi hoss oss tillsammans med LinaO aka. Zlatan som äntligen flyttat hem från Branäs, var på tiden kände vi. Försökte även uppdatera henne när det gäller BB eftersom vi iinte missat ett enda och hon typ sett Noll?! Lite svårt detdär, men hon är ju typ serienörd så det ska nog inte ta allt för lång tid innan hon är med i matchen!

Matdax, mallan serverar mig spagge o körresås! Awesome! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0