070411

Hej.
Idag är en sån dag då jag helst vill ligga hemma i min säng och inte behöva tänka på nått. Men icke sa nicke, blir jobb 12-21. Elin jobbar på till halv 5 som vanligt typ haha.
Igår blev det som sagt hård träning men inte hjälpte det, eftersom jag kommit i en särskild vecka kan jag inte låta bli att få i mig massvis med socker. Lina kom hem till oss och glodde bb och vi kunde inte hålla fingrarna i styp så drog till Karamellfarbrorn. OBS! det var bara jag och lina. Min andra halva är så jävla duktig. Hon står emot och fortsätter kämpa och jag blir så jävla stolt över henne. Fan va hon är bra på alla sätt och vis. ♥

Nu håller jag på att kokar ägg och ska göra gröt, blä!
Hörs och ses libanes! /M


ps såklart när jag ska jobba är det TOTAL utförsäljning på Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0