140411

Fan va underbart väder det är!! Självklart ska både jag och Elin jobba 12-21 eller Elin kör 12.30-22.
Vaknade imorse med sveriges värsta träningsvärk genom tiderna. Igår körde vi spinning med fotbollslaget och jag skämtar inte men det var så sjukt jobbigt och svetten spruta ju ut! Vissa såg ju ut som om dom hade duschat hahaha. På något sätt tyckte jag det var kul men samtidigt ville jag ba gå av och gå ut från rummet.
Nästa onsdag kör vi igen!!!!

 





Efter att jag klivit upp ur sängen halvförlamad snörade jag på promenix sulorna och drog en liten vända. Elin som sov på gryta knata hela vägen hem. =)
Och igår storhandla vi så hela kylen är full av smaskigheter så frukosten blev gudomlig!

Nu ska jag väcka Elin sen blir det hard work!
/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0