160411

VÄDRET ÄR SÅ JÄVLA UNDERBART!!!!!!!
Sjukt hur mycket solen kan göra, jag blir så glad! Igår blev det VIP kväll på Ruth mfl, tilltugg,vin och 30% kunde ju inte bli bättre! Elin gick verkligen loss. Fick med sig en parfym och en fin klänning.
Blev lite häng hos BeccadJ med några folk och det avslutades på silk konstigt nog.......

Idag jobbade Elin halvdag haha stackarn mer zombie fick man ju leta efter. En annan drog ju upp klockan halv 9 och diska hahaha sen hälsade jag på min mormor. När Elin sluta åkte vi ner på city och röjde, hem fick vi oss helt nya clothes till ikväll ;)

Ikväll ska vi hem till BeccadJ igen men denna gång hänkar, zlat, JoJO och eMmzan! :D kommer bli så jävla kul att träffa dom, plus att taggen är ju högre än mount everest nu..

Ha en bra kväll för de ska vi ha fast jag börjar dock 7.30 imorgon suck.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0