200411

OUFFFFFFF!
Kom precis hem från jobbet, elin fick jobba över så jag var en sådan snel vän att jag vänta på henne :)
Ska snart börja med maten för ikväll ska vi maxa på spinningen igen! hoppas jag inte blir lika förlamad imorgon som förra gången.

Det är så jäkla mycket saker som händer just nu så man hinner inte med. Idag när jag stod i en hiss och kolla mig i spegeln såg jag verkligen hur mörka påsar jag har under ögonen, jävla sopsäckar!
Det är egentligen inte så konstigt när man är uppe sent och upp tidigt. Blir så jävla irriterad oxå för mitt hår och ansikte är så jävla fult och flottigt. Skulle behöva sola så man blir brun och fräsch!

Nej nu ska jag börja med maten innan klockan rinner iväg!
HEJPA /M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0