230411





























Lack shååå som grukan med all säkerhet skulle sagt, vi mår som två bankade bävrar idag. Gårdagen bestod av jobb till 12 för min del, 16 för mallans del, jag dundra hem till mami dirr och stekte ikapp med henne o lullan i bikini några timmar! Min fina lillesyster kan ju sticka o brinna eller nåt, jävla neger, så gött har man det när man inte jobbar utan går i skolan, dåligt avis :) Vi kirra ihop till påskmiddag sen bajkade vi till djäkneberget, osv osv osv. Kvällen var ok? Vi tror det! Vädret gör oss iallafall så jävla glada :D

Nu ska jag typ gå och spy ur mig lite, bort med öl'en från igår, skämt å sido. Men allvaraligt, jag spyr snart, vet inte hur jag ska palla steka idag men det är bara att bita ihop. Ciao e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0