090211

Ännu en dag då solen lyser så starkt att man blir bländad typ o kallt är det oxo, pessimist javisst! Jag jobbar 12.30-21 idag, vår fina vän patricia höll oss sällskap inatt så det blev inte att lägga sig tidigt heller direkt :P
Kl: 8.00 imorse plingade klockjäveln o vi skulle iväg på lite ärenden, blev inge sovmorgon för mig inte men jag överlever det mä! Glodde på Snabba Cash innan worket, jävlar vad bra den är alltså, jag o verklighetsbaserade saker går så sjukt bra ihop! TUR ATT VISSA fattar detdär med verklighet o fantasi, synd att vissa andra inte gör det bara...

JAG VILL HA FREDAG IDAG!!! Partiiiiiiiiiiiii

Har rast nu, pallar inte sitta här o ruttna, tänkte slänga i mig lite krubb. SOM VANLIGT! Obs, att min mensvärk dödar mig, kmr bli ännu värre ikväll o imorrn så ska egentligen inte klaga ännu. Ciao e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0