210211

HalO!
ÄNTLIGEN har våran lilla datur kommit hem igen, men bara för det ska ni inte tro att all problems are gone. Viruskyddet skulle såklart strula till det så man har fått pratat i telefonen hela dagen med 700 olika personer. Hela skiten ledde till att man var tvungen att dampa ur totally! Iaf nu 15timmar senare är skiten uppdaterad och burken härmed skyddad.

Har varit en riktigt lång dag på jobbet. Elin fick gå hem vid 1-tiden idag för hon mådde inte alls bra. Nu ligger lilla stackarn helt däckad i sängen och har säkerligen feber och slemmhals. :(
Jag ska strax ta i tu med disken så den sysslan är ur världen. Imorgon är jag ledig och ska ta hand om min halva så gott jag kan.

EN sak vi ej fått reda på än är, vad är mallan för persSon? :O

haha, hörs&ses libbanes!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0