230211

Jag har precis käkat frukost hos min fina mami, det blev i vanlig ordning fil o müsli m färska bananskivor + en saftig ostmacka o givetvis ett STORT glas milk! Mumz

 Jag tog nämligen bussen hit igår eftermiddag o mös hela kvällen med min fina lillsis. Jag kan egentligen inte förklara hur mycket ni betyder för mig + min bigsis, älskar er högst, mina finaste.

Börjar bli dåligt rastlös av att sitta hemma, känner mig som ett jävla kolli om jag nu ska fläska på riktigt ordentligt. Kanske att jag skulle kunna jobba imorrn men min slemhosta o snoriga näsa är inte så fräsch att ha o göra med för kunderna på jobbet, jag får lov att bli hemma fast det gör mig galen snart!
Spec när jag inte kan gå ut på så vis, inge träning, inget socialt liv. Fuck this! Tur att jag aldrig är sjuk annars, stackars er som brukar vara sjuka ofta, jag beundrar er verkligen för att ni klarar av det, å andra sidan har ni kanske inget val????

Nog om det, snart ska jag hem, tänkte snyllta skjuts av mami innan hon börjar jobba. Hon är så duktig som jobbar skift, domdär ABB'arna är ju galna enligt mig men att ha ett jobb i dagens läge ska man nog vara rätt så tacksam över skulle jag tro. Man är bara "en bricka i ett spel" som vi brukar säga!





Pics från dom senaste partykvällarna. Kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0