270211

Söndag, härliga lediga söndag, jag är glad för första gången när det är söndag, på jag vet inte hur länge, vilken underbar känsla att vakna upp o inte vara bakis! Just nu känns det helt klart som att jag kan vänja mig vid den känslan :) Låter helt absurt "tror jag kan vänja mig vid känslan" men en hel del festande har det ju blivit, varje helg sedan nyår för att vara exakt, inte ok för en så pass målmedveten kvinna som mig!

Som jag sagt face the fact, nu jävlar! Och idag ska jag springa arslet av mig på fotbollsträningen så ni vet, ikväll blire massa mums. Det var exat 1 vecka sedan jag åt något skit över huvud taget, Ätardagen är alltså mer än välkommen en dag som denna!
Synd bara att jag blev sjuk i måndags vilket har lett till att träningen fått lida men nu jävlar är jag back on track! Frukost nu medan jag väntar in min fortfarande fulla? lillsis hihi, kiss e

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0