280211

Då var även denna månad snart slut, jag har aldrig längtat så mycket till vår/sommar som jag gör just nu. Igår hade vi som sagt våran ätardag här i hemmet och varje gång vi har det resulterar det med överdosering av både det ena och andra. Även om man har så ont i magen att man nästan ser dubbel fortsätter man äta, det är liksom så vi gör =)

Imorse när vi vaknade var det mindre roligt, denna stank i våran lya är helt sjuk. Just nu sitter jag med balkongdörren + ett fönster öppet. Ska snart greppa dammsugarn och storstäda hela skiten. Eftersom vi storhandlade igår ska jag laga någon riktigt bra och god lunch.

Elin jobbar idag så när hon har slutat ska vi packa träningsväskan och dra iväg på ett puls/medel pass!
Jag känner verkligen att dethär med ätardagar får fan vänta ett tag nu, om jag hade sparat alla pengar jag äter för jämt skulle jag kunna köpa en bil och det är fan sant!

Hoppas ni får en bra dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0