800 spänn fattigare!!!

Japp, det blev en ny matta och jag blev 800 spänn fattigare, obs att jag INTE är nöjd med mattan men ingenting annat dög och jag vägrar som sagt att vara utan en enda dag till. Det blev en ljusgrå/millerad matta, låter konstigt? Den är iallafall inte ful så den får duga :)

Ska strax slänga mig i duschen, måste skynda mig så att jag kan hålla little sistah sällskap till sofias änglar som börjar 20.00! Mycket viktigt program, till er som inte har sätt det programmet så måste ni kolla, o då menar jag MÅSTE! Jag kommer gråta ihjäl mig som vanligt!


Här har ni en bild på lullan o mig(till höger) från 2004 tror
jag, se så söta vi var. Lullan var så rund o go hihihi puzz!



Kvällens medelpass var btw sjukt svettigt, kan inte fatta hur jag kan bli så glad av att träna? Känns som att jag svävar på rosa moln efter varje pass, trots att krafterna är på nere på noll. Nåväl, antar att träning är mitt "detdär" som får mig att må bra här i livet, finns absolut mycket annat men ni fattar! Dax att pysa nu, ha en fortsatt mysig kväll. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0