Sleep Tight

Godkväller, tänkte slänga in ett litet inlägg snabbt innan jag lägger mig o sussar. Efter att ha glott en hel jävla dag så tog jag min feta röv o bajkade till knugen, hängde lite gäng på gidde sen plocka halvan upp mig o vi drog ett solarium-besök! Sjukt varm & skönt, verkligen något jag rekommenderar i denna kyla :)

Sist men inte minst har vi glott på BB, jag ginner inga ord för det programmet, så pinsamt jävla dåligt, nästan så dåligtatt det inte går o kolla på. Jag har redan tröttnat o det är inte likt mig, jag som älskar dokusåpar av alla dess slag, när folk skämmer ut sig. Det är rolig TV! Kan dom ha missat det på Tv11? I guess so!  

..Imorrn är det mkt som ska hinnas med, tänkte bland annat köra ett medelpass på förmiddagen och är givetvis yber-tagg som ni kanske förstår! Sola o shoppa, lönen rullar trots allt in, det måste vi fira. Kan tillochmed bli så att kvällen bjuder på en utgång, vi får la se! :D
Time to sleep, e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0