260211

Godmorgon gott folk! Hoppas ni haft en bättre sömn än jag, efter gårdagens bravader(Aw på bmb) så vaknade jag inatt av någon konstig smärta? Typ växtvärk i benen, ärligt, det kan vara en av dom sjukaste känslorna jag varit med om haha, problemet är att jag inte haft jobbiga skor elr nåt sådant, o jag trodde att jag växt klart vid det här laget? Tydligen inte!!

Som om inte AW'n igår vore nog, vilket jävla ös det var alltså. Under dagen drog jag mitt första träningspass på hela veckan o jag var så sjukt glad efteråt :D Jag ♥ träning, face the fact! Sedan blev det solning, o en del shopping oxo. Klart man måste bränna lite när man fått lön!













Nu sitter jag här i min ensamhet, Mallan jobbar sen 7.30 imorse den jäveln och lullan vill jag inte ens snacka om. Nejdå, så farligt var det inte, hon var klapp kanon igår bara så det blev en tidig kväll för henne. Sånna kvällar har vi alla ibland :P Dax att försöka äta, illamåendet jag har nu är inte att leka med. Jag jobbar 12.30-22 idag! e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0