Banta mera!

Imorgon börjar det nyttiga livet därför har jag gjort en matlåda åt Elin. För engångs skull kanske hon blir nöjd över den för det är endast 2 kalorier i ett sallatshuvud vilket resulterar detta lilla blad faktiskt bara innehåller 0.03 klc.
 
Btw ser ni hur smal min hand har blivit har gjort en underhudsfettsugning, smal va? ;)

Innan jag går och lägger mig ska jag ta ett piller som jag beställt från Jugoslavien som gör att allt fett binder sig och kommer förvandla sig till en jättebajskorv. Justja fick med en bajsvåg på köpet så jag kan väga och kolla så allt verkligen kommit ur. Häftigt va? ;)

Förresten är så himla orolig, idag när Elin ätit halva ekologiska Granny smith äpplet fick hon någon konstig magsmärta.. hon blev så mätt att hon måste hamnat i en dvala då hon inte längre kunde gå :( hon låg helt handlöst över pallen och kippade efter luft.. vi fick turas om att andas åt henne :(

Nu måste jag skynda mig att ta pillret så inte klockan blir för mycket då kommer jag bajsa på mig på jobbet och det går ju verkligen inte!!!!

xoxo
undernärda malin ahlgren!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gud va smal du blivit om handen!!!!

2011-02-07 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0