070111

Sitter för mig själv här i mörkret och lyssnar på No one - Cas Haley, kan nu konstatera att han är en grym artist. Jag diggar honom så jävla mycket som det bara går att digga en mänsklig varelse ska ni veta! Hans känsla är för mig en gåta.. Han gör mig lite djup, iallafall vissa låtar och texter, funderar på ett bad? Helt i min ensamhet, tänk så skönt!!
Rensa skallen på massa konstiga tankar vore inte heller helt fel, det skulle jag fan behöva..

Är fortfarande inte pigg men hostan har övergott till endast natthosta och bihålorna känns mkt bättre, kanske att jag orkar ta mig över till min kära vän http://n4thaliee.blogg.se/, hon burkar alltid få mig på bättre humör. Vi får se!
Jag är rätt trött efter vistelsen hos farmor o farfar idag med min kära mami o lullan. Märks att åren går, alldeles för fort om jag får säga vad jag tycker. Tills döden skiljer oss åt är det enda jag har att säga ♥

Här har ni min fina farfar Kjell som har en tendens att kunna se lite bitter ut på bild, han som e så go! :)

Lullan & farmor Ulla :) Världens finaste !

Innan jag lägger mig i soffan o smälter maten tänkte jag påpeka att min hårbotten har blivit jättetorr vilket låter fläskigt äckligt men det är liksom bara längst fram i "luggen" som jag flagnar(INTE MJÄLL), jag har ju ingen lugg men ni fattar. Börja gråta tidigare, ja ni som känner mig vet hur viktigt mitt hår är för mig och jag börja inbilla mig både det ena och det andra hahaha så mamma styrde genast upp schampo från apoteket. Det syns inte ens fick jag höra men att låta bli o sola på ett tag kan vara rätt bra, blir ju så jävla torr av det. Snällt att jag fick känslig hud, tackar jag min fina mor för :) Mindre kul att gå som ett jävla lik men vad gör man inte? Hellre det än totalt narig!

Hade gött o simma lugnt för all del. e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0