070111

Goddag.
Började dagen med en rejäl sovmorgon. Har träffat min körskolelärare och bestämt lite olika datum på saker och ting. Äntligen kan de börja hända nå, även om de är jag som aldrig får ut tummen ur arslet!

Nåväl, min andra halva är fortfarande sjuk, stackarn jag får pyssla om extra mycket. Det värsta är att jag börja känna mig dålig. Vaknade flera gånger inatt och då jag svettades och sen frös. Ikväll ska jag iaf jobba sen får vi se hur jag mår..vill helst gå i ide och om de gick. snoret och huvudvärken är dock kvar.

Nu ska jag laga mig lite lunch sen börja gå till jobbet...
Vill ba åka bort från denhär staden i några dagar, fan va skönt!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0