100111

Olé olé, come on everybodey!!!!!! (mallan fattar, möjligtvis knugen men e icke säker haha). Just nu är jag så jäkla glad, fick äntligen träna efter ett uppehåll på ca: 1 ½ vecka. Tänk vad det kan göra mig glad, jag hoppar runt här i min ensamhet och tänker snart laga ihop en omelett :P Väntar in Lullan gör jag oxo, ska pussa henne när hon kmr. Min fina syster som jag älskar högst på denna jord..

Btw, så har jag jobbat 7.30-16.30 idag, det är tillochmed skönt att vara tillbaka på jobbet efter förra veckans sjukdom. Jag blir rastlös på 5 röda! Men fy o fan för is'en som vi har nu, hade lust att skjuta någon imorse. Blev så jävla förbannad på att jag höll på o ramla hela tiden så till slut la jag mig typ med flit, inge mobbad men men haha!

Dax att vara lite kreativ så jag pallar upp imorrn, ska pumpa rumpa så jävla hårt på gymmet! ;) e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0