150111

Tiden bara flög förbi igår, började dagen med att sova till 10 o när jag vaknade undrade jag ännu en morgon vad fan det var frågan om, sååååååå trött! Gick till friskis, drog ett medelpass sen traska jag o lullan till farmor&farfar :) Stan en snabbis sen starta KAOSET, slingade min fina lillesysters hår som resulterade i något jag inte ens kan förklara. Har aldrig sett nåt så gräsligt men jag varnade dig allt! Så vi gasade iväg till affärrn med vår lilla turbo i sista sekund för att fixa brun hårfärg. Slutet gott allting gott, faktum är att hon blev riktigt fresch i skallen om jag ska vara ärlig!

Mallan dynga hem från jobbet, sen drog vi ut o fläska av oss fett med mycket på krogen! Hade riktigt kul faktiskt, dansade som galingar. Vi liksom ba: Hello africa, tell us how you doinnnnn :)


Nu sitter jag o väntar på pizza, har inte ätit på typ 1 dygn känns det som! Ja, jävlar vad vi ska överdosera i föda denna dag, jag är så happyyyyyyyyyyy! HÅLL INTE PÅ, Peace out!!!!!!! e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0