170111

Om jag ska vara 100 % ärlig så var jag fan helt borta på jobbet idag, kunder på jobbet undrade vad jag gjorde igår egentligen hahahahahah! Har ju sagt så många gånger förr att jag är för gammal för 2-dagars, men endå lyckas jag "glömma" det varenda gång. Blev som sagt utgång i Lördags oxo, startade med lite sprille här sen ner mot krogen. Sen har jag inge mer att säga om den kvällen! Sprit o jag går inte ihop, det vet alla..




Nu sitter jag iallafall här i min ensamhet och lyssnar på supernatural, har tagit mig ett fläskigt bad o lagat mat som inte smakade ett skit förutom vitpeppar. Har aldrig misslyckas med spagetti o körresås förut så gjorde jag det nu, totalt! Vilken besvikelse..

Resterande timmar som är kvar av denna dag tänker jag bara ligga framför Tv'n, mer bakis idag än igår eller i förregår. Blir tvyärr ingen träning hur mkt jag än vill, matchen igår dödade mitt lår! Fick ett fläskigt knä rätt på gamla sträckning o så var vi där igen! Det är inte riktigt lika illa som förut, kunde trots allt leverera på jobbet idag med lite vilja :P Ciao e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0