190111

Hej.

Idag vaknade jag utan att höra ett störande alarm som tvingar en att gå upp. Tänka sig att varje gång jag är ledig får jag för mig att städa och hålla på. Och nu, 5 timmar senare har jag dammsugit, torka golv, dammat och diskat! Känns så jävla bra när det är rent.

Halvan jobbar på, hon slutar runt 5 idag tror jag. Funderar på om jag ska ta en promenad eller om jag ska vänta och springa ut mig på fotbollsträningen ikväll. =)

Jag vill bara ha heeeeeeeeeelg NU vet fan inte vad det är för fel men har kommit in i nån slags period där jag tycker det är så jävla sämst att bara sitta hemma. Förut kunde jag ändå tycka att det var skönt............ Inte ens godissuget verkar hjälpa och vafan gör man då?


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0