280111

Tja. Egentligen har jag ingenting att skriva i blogg förutom att min fina dator är uthämtad o alla bilder är i säkert behåll :D Ingen kunde vara gladare än jag igår när lönen rullade in, vi hämtade ut datorn, STORhandlade, tränade o mös sönder hela kvällen!

Idag var jag som en zombie när jag vaknade, har jobbat 7.30-16.30 hela veckan, likaså imorgon. Men jag är minsann ledig sön, mån, tis o ons.. Dåligt skönt kan jag säga!
Btw så har vi hunnit med att jobba all day long, sprungit till bussen o bussat vilket man aldrig gör längre :P Så soft att bussa, avundar er som får åka fram o tillbaka med den varje dag. Jag tänker som en dåre när jag sitter där, allt snurrar, alla tankar gör mig galet skön på nå vis haha! Köpte en hel del på stan oxo, fint att bränna lite pengar! Avslutar denna fredagkväll med tacomys, ja jävlar vad jag har tryckt tacos alltså! Som värsta rovdjuret! 

Imorrn tänkte jag leverera på jobbet till 16.30 som sagt, sen blir så jävla mycket partiiiiiii! Ska fira Mikkiz den jäveln som bastat 20 feta! Tror inte ni fattar hur taggad jag är, vilket race det kommer bli ;) e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0