Din söta kompis då?

Gahhhhhhhhhh, vi är båda 2 helt döda efter fotbollsträningen. Mellan 20.30-22 körde vi styrka, kondition, axeleration o givetvis lira vi lite boll också ;) Duschade nyss, nu är vi hungriga som svin men har ingen mat. Dethär är verkligen så INTE likt oss, vi har alltid fullt i kylen eller ja förr ivf. Känns som att andra saker är prio 1 just nu, tyvärr :P

Tänkte dynga idag fan men efter 7.30-16.30 passet på jobbet som slutade med övertid för min del plus massa spring ÖVERALLT pallar jag verkligen inte, mallan är ju lika speedad som vanligt. Kul att vara svarta fåret som vanligt :)
Ska ta ett bloss elr 40 nu så jag släcker hungern, som sagt finns det ingen mat här o plånkan är ju typ tom!

Btw så längtar jag tills imorrn, efter jobbet ska jag till min fina farmor o farfar som vi hängde hos igår, med mina fina systrar och städa. Ja, jävlar vad vi ska gno. Peace e!

Kommentarer
Postat av: maria

hello girls! jobbar ni i helgen? jag är party sugen och vill festa. tänkte kolla om ni ville hitta på nåt ;)

2011-01-20 @ 01:10:19
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0