...

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Elin
3. Hur lång är du? 167cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Karate kid
5. Vem ringde du senast? Elin
6. Vem ringde dig senast? Brodern
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Gör du ikväll?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på..är en jävel på att skiva sms iaf....
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Onsdags..saknar henne :(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 06.15
13. Vilken är din favoritjulsång? Gott nytt jul....hahahha
14. Vilken är din favoritplats? soffan
15. Vilken plats föredrar du minst? Jobbets soffa, så jävla rund
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hawaii
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Silverpilen&Spöken
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? 2028 5mil kvar till fagersta haha. Bara stöten människor som fattar det skämtet och tÅnY, HAHAH!!!
19. Hur stor är din säng? 180 jAO
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, fast det är inte ens min (U)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med..
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? Västerås
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, hatar tånyy
26. Är du social? Ja som fan, därför jag platsar på hemtjänsten :)
27. Vilken är din favoritglass? Magnum mandel
28. Vilken är din favoritefterrätt? cream brylé HAHAHHAHAH, skämt.
29. Tycker du om kinamat? Joo
30. Tycker du om kaffe? Nej, men dricker om jag verkligen måste..fast med 5-6sockerbitar
31. Vad dricker du till frukost? Olika
32. Sover du på någon särskild sida? Njea
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa åh gosiiiiiiittt
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag verkligen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :(
37. Vill du ha barn? Ja, 4st
38. Kan du några andra språk än svenska? Nån engelska fras kan jag väl kläcka ur mig..lite spanish oxåå :):):):):)
39.Har du någonsin åkt ambulans? Nää.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat
42. Äger du dyrbara smycken? hmm..
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Solsidan&Playa
44. Kan du rulla med tungan? Nej
45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla mina röliga kömpisar :)
46. Sover du med gosedjur? Ja, bara en viss katt från stöten :)
47. Vad har du för ringsignal? Walking on the moon
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja jag tror de ligger nån trasa och skrämpar hos morsi.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Elins mobilsmycke
50. Flirtar du mycket? Ah på fyllan tror man ju att man är nån matchmaker.
51. Kan du byta olja på bilen? klart som fan jag INTE kan.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inte körkort än.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Carolina gynnings
54. Läser du någon dagstidning? VLT när jag jobbar
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopps
56. Dansar du i bilen? Men ja vad annars?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hos vilka söta kunder jag skulle gå hem till.
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte
60. Vem var din favoritlärare på gymnasiet? Alla BF lärare ÅÅÅH saknar.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? hmm måste väl varit URF, inge regningt :):)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0