Kära blogg..

Sitter på jobbet och har en såkallad lucka..finns verkligen INGET att göra och jag slutar 12. :)
Har lovat att stanna kvar och luncha med min bezta så blir att glo framför burken tills hon kommer in.

Jag är helt ärlig nu, jag skulle seriöst kunna somna ståendes. Är sjukt trött och har endast sovit 4,5 timmar inatt!! Inte spec bra om man ska ut och slira ikväll som vi ska hihihihihi.
Har gått på promme med en kund på jobbet i ca 50min men de gjorde mig inget för det är så sjuuuukt skönt ute hahah ok kanske lite ivan men iaf INTE kallt. Funderar på sitta på jobbe tills halv 2 för då kan janne hämta mig, och en och annan matbit i Hökåsen skulle inte sitta fel :)
NEj alltså tattarbarnet själv ska väl gå och trycka sina 2 feta pan pizzoor nu får man slutar höra den där jävla kaggen som mullrar som om det vore åska ute.
Ikväll blire att fira Mikkiz på BMB, ALL IN ALL IN ALL IN!!!!!!!!!!

ps ska bryllá på jobbet nu oxåå får se hur det går...hoppas alla är ute på jobb :)

HEJPÅERR
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0