050111

Tjolahopp! Lill-lördag idag o jag har legat i sängen typ hela dagen. Efter att ha promenerat till jobbet imorse så sprutade svetten o jag höll på att svimma, vi kan alltså konstatera att jag är sjuk så bossen skjutsa hem mig direkt. Hostar lungorna av mig samt huvudvärk plus ont i bihålorna. Är man sjuk så är man, han har rätt i det han säger. Jag tänker inte ha dåligt samvete denna gång :)

Malin har vart ledig idag, hon har tvättat o städat hela lägenhetn fast jag var oxo med på ett hörn så hon ska inte ta åt sig all ära :P I tidigare inlägg har hon skrivit att vi fortfarande inte är tillbax i banan och jag kan garantera att det stämmer, jag är typ full eller något fortfarande? Längtar efter att bli frisk så jag kan träna så JÄVLA hårt o jobba på som vanligt! Det nya livet, elr ja.. Ser typ ut som 2010 men iallafall :P

Här kmr lite pix från Stöten 10/11!

Torsdag 30/12:










Första tabben.......






















31/12- Nyårsafton:




























































1/1 Lördag:
































Tog typ 2 timmar att lägga upp alla, så jävla seg haha! Känner att febern börjar krypa fram nu mot kvällen oxo :/
Till lunch käkade vi omelett som jag kirrade ihop, blev riktigt gott faktiskt så nu äre mallans tur o när hon lagat klart käket ska vi glo på dagens 3:dje film, kommisare späck. Hoppas den är så grym som vi hört. Peace e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0