Genast mycket gladare!

Sådärja, kloon är 10 över 1 och vi har varit på gymmet o pumpat sedan jag skrev sist, sjukt skönt ska ni veta. Så jävla lökigt o vi bara älskade de, ögongodiset ska vi inte ens tala om, blir ännu mer pepp av dom mohaha! Tröck nyss i oss frulle, de blev fil+kellogs speciall, 1 ägg, bravo juice, en snapppps proviva skogsbär o sist men inte minst den omtalade smörgåsen med ost, paprika, sallad o gurka på!!!!!! Skjut mig vad jag alltid längtar till frukosten :D

Ps. När vi skulle ner vi källaren o hämta våra cyklar var de översvämning haha, mallan fick cykla runt då det inte gick att gå utan att bli genomvåt.. Coolt! Duschen nu sen tänkte jag daska upp lite pics från Visby vilket kommer ta sen tid :P Ciao e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0