hej

Borta bra men hemma bäst?
Resan till Gotland har varit heeeeelt sjuk! Vi har säkert över 600bilder och videosar.
Nån vacker dag när orken kommit till rätta ska vi lägga in bilder.  Men kort och gott kan jag säga att nästa år blir det 2 veckor;) hahahah
Sitter hos mamma, har varit här sen igår då mamma&janne for till stockholm för att sova på hotell o njuta av livet lite haha. Jag o Elin har varit riktigt duktiga tycker Alva.  Jag är fortfarande så trött från resan att jaginte ens orkar skriva mer haha.
På söndag åker vi till Kreta för sol och bad!!! fan va gött för sen är de tilllbaka till verkligheten som gäller...hahha.
nu ska jag sova lite!
BYE/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0